مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-29اجتماعي

استفاده 100 درصدی از آب های تجدیدپذیر در کشور


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به فشار بیش از حد روی منابع انرژی در ایران گفت: به طور میانگین ما در کشور از 100 درصد آب های تجدیدپذیر خود استفاده می کنیم.

- معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به فشار بیش از حد روی منابع انرژی در ایران گفت: به طور میانگین ما در کشور از 100 درصد آب های تجدیدپذیر خود استفاده می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود تجریشی در رویداد کلیماتون که عصر امروز به صورت آنلاین برگزار شد ضمن اشاره به اثرات تغییرات اقلیم بر زندگی انسان اظهار کرد: براساس مدل های پیش بینی به دلیل تغییرات اقلیم زمان وقوع، نحوه ریزش و شدت بارش ها در کشور ما تفاوت چشمگیری نسبت به گذشته خواهد داشت.

از سوی دیگر بی توجهی به آمایش سرزمینی در ایران و بارگذاری های اشتباه سبب شده است که همزمان با تغییر اقلیم با مشکلات زیادی مواجه شویم.

وی در ادامه ضمن اشاره به برداشت بیش از حد از آب های تجدیدپذیر در کشور ما گفت: در تمام دنیا سقف برداشت از آب های تجدیدپذیر 45 درصد است اما در ایران برای مثال در خراسان 120 درصد از آب های تجدیدپذیر مصرف می شود و در ارومیه نیز این رقم 75 درصد است.

به طور میانگین در کشور ما از 100 درصد آب های تجدیدپذیر استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 100 درصدی از آب های تجدیدپذیر در کشور

استفاده 100 درصدی از آب های تجدیدپذیر در کشور