مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 04:302020-11-30سياسي

جشنواره مجازی نور محمد (ص) برگزار می شود


معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه سوره با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، جشنواره مجازی دانشجویی نور محمد(ص) را برگزار می کند.

- معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه سوره با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، جشنواره مجازی دانشجویی نور محمد(ص) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دانشگاه سوره در نظر دارد با توجه به جایگاه والای پیامبر اعظم در زندگی مسلمانان جهان، به ویژه ایرانیان، و برخورداری از نور معرفت محمدی، با هدف معرفی پیامبر صلح و مهربانی به جهانیان و تأکید بر نور وحدت و همدلی میان مسلمانان در سراسر دنیا جشنواره ای دانشجویی برپا نماید.

بدین منظور از کلیه دانشجویان دانشگاه های هنر و معماری تهران دعوت می شود با توجه به محورهای فراخوان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

این جشنواره در بخش های زیر برگزار می گردد: -طراحی آرم و نشانه -طراحی پوستر -تصویرسازی -نقاشی -کتابت و خوشنویسی -صنایع دستی -معماری و شهرسازی -انیمیشن و موشن گرافیک محورهای جشنواره: - شخصیت والای پیامبر اعظم (ص) - اسامی حضرت محمد (ص) - مکارم اخلاقی مانند محبت، وحدت، رحمت، همدلی، صبر، ایثار، پاکیزگی، مهربانی، صلح و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مجازی نور محمد (ص) برگزار می شود

جشنواره مجازی نور محمد (ص) برگزار می شود