مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-30حوادث

آنفولانزا حاد پرندگان در کرمانشاه مشاهده نشده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: تا به امروز هیچ گونه آنفولانزا حاد پرندگان در استان کرمانشاه مشاهده نشده است.

- فریدون یاوری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تا به امروز هیچ گونه آنفولانزا حاد پرندگان در استان کرمانشاه مشاهده نشده است.

وی افزود: یگان های حفاظت محیط زیست در 14 شهرستان استان کرمانشاه به صورت مرتب در حال گشت زنی هستند و با توجه به دستورالعمل ابلاغی در صورت مشاهده مرگ مشکوک پرندگان آن را به اداره کل حفاظت محیط زیست گزارش می دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با دامپزشکی استان کرمانشاه، در صورت یافتن مورد مشکوک، جسد پرنده برای انجام آزمایشات لازم انتقال پیدا می کند.

یاوری ادامه داد: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک از تماس با آن خودداری کنند و از طریق تلفن گویا 1540 و 61-8230060 به اداره محیط زیست اطلاع دهند.

وی با اشاره به محل های تردد پرندگان مهاجر، بیان کرد: تالاب ها، سراب ها، رودخانه ها بیشترین محل تردد پرندگان مهاجر را دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه شکار این پرندگان غیر قانونی است، گفت: در صورت مشاهده شکار غیرقانونی متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفولانزا حاد پرندگان در کرمانشاه مشاهده نشده است

آنفولانزا حاد پرندگان در کرمانشاه مشاهده نشده است