مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:102020-11-30اقتصادي

هر استان یک هتل نقاهتگاهی معرفی کرد/ هزینه ای دریافت نمی شود


رییس جامعه هتلداران ایران با اشاره به آنکه بنابر درخواست وزارت بهداشت در هر استان تنها یک هتل برای تبدیل به نقاهتگاه بیماران کرونایی معرفی شده است، از عدم دریافت هزینه های جداگانه توسط هتل ها از بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، جمشید حمزه زاده (رییس جامعه هتلداران ایران) با اشاره به آنکه از اول آذر رسماً ترددهای درون شهری و برون شهری با محدودیت های بیشتر روبه رو شده است، از کاهش شدید ضریب اشغال هتل های کشور خبر داد و گفت: با وجود آن که هیچ مصوبه ای در خصوص تعطیلی هتل ها در سطح کشور دریافت نکرده ایم و تقریباً تمام هتل ها به جز چند شهر که بر اساس تصمیمات ستاد استانی کرونا تعطیل هستند، سایر هتل ها به فعالیت خود ادامه می دهند اما در حال حاضر ضریب اشغال هتل ها به دلیل کاهش ترددهای درون شهری و برون شهری و محدود شدن سفر به زیر 5 درصد رسیده است.

به گفته او؛ در حال حاضر فقط ضریب اشغال هتل های کیش در حدود 20 درصد است.

قبل از اجرای محدودیت های جدید، هتل های کیش با ضریب اقامت 70 درصد فعال بودند و اکنون با 50 درصد کاهش به 20 درصد رسیده است.

درحالی این روزها به دلیل اعمال محدودیت های جدید کرونایی، ضریب اشغال هتل ها کاهش یافته که همچنان مسافرانی هستند که برای اقامت به هتل ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر استان یک هتل نقاهتگاهی معرفی کرد/ هزینه ای دریافت نمی شود

هر استان یک هتل نقاهتگاهی معرفی کرد/ هزینه ای دریافت نمی شود