مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:102020-11-30سياسي

مردم باید درک کنند که دوران کرونا و محدودیت ها گذرا است


به دلیل محدودیت ها شرایط برای مردم سخت است، اما باید درک کنند که این دوران گذرا است و تعداد کسانی که در این دوران از دست می روند غیر قابل جبران است.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت: به دلیل محدودیت ها شرایط برای مردم سخت است، اما باید درک کنند که این دوران گذرا است و تعداد کسانی که در این دوران از دست می روند غیر قابل جبران است.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا در خصوص محدودیت های کرونایی و لزوم سفر نرفتن مردم، اظهار کرد: جدی نگرفتن موضوع کرونا در یک مقطع زمانی و شل و سفت کردن اعمال سیاست ها در جهت کنترل ویروس کرونا سبب شد آمار فوتی ها که یک آمار دو رقمی بود سه رقمی شود و تعداد مبتلایان نیز بالاتر رود.

اگر به طرف این محدودیت ها پیش نمی رفتیم، قطعاً تعداد فوتی های روزانه چهار رقمی می شد و میزان مبتلایان به بالای 15 هزار نفر می رسید.

وی افزود: با اعمال محدودیت های جدید کرونایی و قطع زنجیره انتقال ویروس امیدواریم به روزهای بهتر برگردیم و بیماری را مهار کنیم.

البته وضعیت برای مردم به دلیل محدودیت ها سخت است، اما باید درک کنند که این دوران گذرا است و تعداد کسانی که در این دوران از دست می روند غیرقابل جبران است.

پس همه باید همکاری کنند تا شر این ویروس منحوس از سر کشور کم و زنجیره انتقال قطع شود تا بیش از این شاهد مرگ و میر عزیزانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید درک کنند که دوران کرونا و محدودیت ها گذرا است

مردم باید درک کنند که دوران کرونا و محدودیت ها گذرا است