مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-30اقتصادي

مرغ هم پرواز می کند!


در روزهای گذشته قیمت مرغ فراز و نشیب های متعددی به خود دیده است، این اتفاق از یک سو بسیاری از مردم را در خصوص کاهش قیمت مرغ و از سوی دیگر مرغداران و مرغ فروشان را دچار نگرانی کرده است.

- ایسنا/کردستان در روزهای گذشته قیمت مرغ فراز و نشیب های متعددی به خود دیده است، این اتفاق از یک سو بسیاری از مردم را در خصوص کاهش قیمت مرغ و از سوی دیگر مرغداران و مرغ فروشان را دچار نگرانی کرده است.

در چند سال اخیر قیمت گوشت قرمز بسیار افزایش یافته و به جای آن مصرف گوشت مرغ رواجی دو چندان داشته است، اما اکنون افزایش قیمت افسار گسیخته مرغ موجب نگرانی مردم و بسیاری از کارشناسان در مورد سفره غذایی مردم و آینده صنعت مرغداری کشور شده است.

این نگرانی ها به مراجع عالی کشور رسیده، صف های طولانی عرضه مرغ دولتی را تشکیل و بخش زیادی از اخبار روزانه را به خود اختصاص داده و حتی کمپین هایی برای تحریم خرید گوشت مرغ، تا ارزانی آن به راه افتاده است، اما این سوال مطرح است که آیا قیمت گوشت مرغ به واسطه دلالان افزایش یافته تا با اعلام کمپین تحریم خرید کاهش یابد و به طور کل داستان پرکشیدن قیمت مرغ از چه قرار است.

در گزارش میدانی خبرنگار ایسنا یکی از مرغ فروشان بهاران سنندج در خصوص پر کشیدن قیمت مرغ می گوید که دلیل افزایش قیمت مرغ از سوی تولیدکننده ها گرانی و کمبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ هم پرواز می کند!

مرغ هم پرواز می کند!