مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-30ورزشي

پروژه های عمرانی پیرامون حرم «پروژه ملی» است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم پروژه های عمرانی پیرامون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را پروژه های ملی خواند و بر تکمیل آن تأکید کرد.

- روح الله امراللهی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح جامع مدیریت شهری روستایی اظهار کرد: تصویب طرح جامع مدیریت شهری روستایی اقدام مبارکی از سوی دولت بوده که تلاش دارد تا 24 دستگاه را در اختیار شهرداری ها قرار دهد، اما پرسش این است که چرا این امر طی ادوار گذشته اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: در این باره باید گفت که دولت تلاش دارد تا بار جدیدی روی دوش شهرداری ها قرار گیرد، در حالی که توقع ما از دولت این است که به تعهدات خود عمل کند، به طور مثال درباره مدارس قم باید گفت با این که زمین های دولتی در این شهر وجود دارد و می تواند در اختیار مدرسه سازان و خیرین قرار گیرد، اما این امر محقق نمی شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: البته درباره دیگر اماکن لازم برای مناطق تازه تأسیس و نوبنیاد شهری مانند مساجد و اماکن ورزشی نیز باید به همین نکته توجه داد که قطعا کمبود این فضاها در آینده خود را نشان خواهد داد و ممکن است سبب بروز مشکلاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی پیرامون حرم «پروژه ملی» است

پروژه های عمرانی پیرامون حرم «پروژه ملی» است