مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-30سياسي

تفاوت کمرویی کودکان و اضطراب اجتماعی در چیست؟


یک روانشناس با اشاره به این که اضطراب یا هراس اجتماعی احساس اضطراب شدید در موقعیت های اجتماعی مانند جمع و صحبت کردن با دیگران است که اگر آن قدر شدید شود که مانع ارتباط کودک شما با دیگران باشد احتمال تشخیص اختلال هراس اجتماعی وجود دارد.

- ایسنا/لرستان یک روانشناس با اشاره به این که اضطراب یا هراس اجتماعی احساس اضطراب شدید در موقعیت های اجتماعی مانند جمع و صحبت کردن با دیگران است که اگر آن قدر شدید شود که مانع ارتباط کودک شما با دیگران باشد احتمال تشخیص اختلال هراس اجتماعی وجود دارد.

علی درخشان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که خجالتی بودن و کمرویی کودکان یک ویژگی شخصیتی است که معمولاً دلیل آن کمبود اعتمادبه نفس است، اظهار کرد: درواقع مشخصه اصلی این کودکان محدود شدن دامنه تعاملات اجتماعی است و کودک در محیط های مختلف دچار مشکلات گوناگونی می شود.

وی ادامه داد: اگر کمرویی کودک شدت پیدا کند به طوری که عملکردش را در بازی ها، ارتباط اجتماعی و مدرسه اش تهدید کند می تواند به عنوان یک اختلال روانی شناخته شود.

آیا کمرویی کودکان می تواند طبیعی باشد؟ درخشان با بیان این که احساس خجالت یک احساس طبیعی و ترکیب ترس و کنجکاوی است که وقتی کودک وارد محیطی جدید می شود آن را تجربه می کند، تصریح کرد: این احساس به کودک کمک می کند تا با احتیاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت کمرویی کودکان و اضطراب اجتماعی در چیست؟

تفاوت کمرویی کودکان و اضطراب اجتماعی در چیست؟