مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:152020-11-30سياسي

معیشت و اقتصاد مردم اولویت مجلس/دنبال مچ گیری نیستیم


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتصاد اولویت مجلس یازدهم است، گفت: مجلس هیچگاه به دنبال مچ گیری از دولت نیست.

- حسین خسروی اسفزار در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دهم آذرماه، روز مجلس اظهارکرد: مجلس از ارکان نظام جمهوری اسلامی است که در اصول متعدد قانون اساسی به وظایف، مسئولیت ها و جایگاه آن اشاره شده است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی و نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به جمله امام (ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است، بیان کرد: محقق شدن در رأس امور بودن مجلس توسط خود نمایندگان با مراعات اخلاق اسلامی، ارائه طرح های قوی و تصویب قوانین مستحکم صورت می گیرد.

خسروی اسفزار ادامه داد: به نظر من در این شش ماه که از شروع فعالیت مجلس گذشته است، فعالیت های بسیار خوبی علی رغم محدودیت های کرونایی صورت گرفته است.

شفافیت آرا برای تمامی قوا وی با اشاره به اینکه در یکی- دوماه اول فعالیت، ساختار مجلس شکل گرفت، گفت: مجلس فعلی معیشت مردم را اولویت و شعار اصلی خود قرار داده است و در این زمینه نیز اقدامات ارزنده ای چون طرح مالیات بر خانه های خالی و طرح تأمین اقلام اساسی برای اقشار نیازمند پیگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت و اقتصاد مردم اولویت مجلس/دنبال مچ گیری نیستیم

معیشت و اقتصاد مردم اولویت مجلس/دنبال مچ گیری نیستیم