مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-30اقتصادي

طبل تو خالی روحانی برای حل مشکل فاضلاب خوزستان


پس از وعده روحانی و تذکرات وزیر کشور برای رفع مشکل فاضلاب خوزستان و دستور جهانگیری برای حضور مسئولین در صحنه عمل، حداقل انتظار عمومی، این بود که دیگر در این استان پس از باران های موسمی، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ رضا اعرابی: هر ساله پس از بارش های موسمی، استان خوزستان تبدیل به دریاچه ای می شود که زندگی را برای مردمانش سخت می کند.

انتشار تصاویری از باران های روز گذشته در این استان نشان می دهد مسئولین هنوز در خواب غفلت به سر می برند و خیالی برای رفع این مشکل ندارند.

نکته مهم در مشکل فاضلاب استان خوزستان اعداد و ارقامی است که در دولت تدبیر و امید به این منظور اختصاص یافته اما نتیجه ای در بر نداشته است؛ رقم هایی چون 6 هزار میلیارد در سال 96 و 50 میلیون در سال 99.

    روحانی اسفندماه سال 95، در سفر به استان خوزستان با اشاره به اینکه مسأله آب و فاضلاب یکی از موضوعات بسیار مهم استان خوزستان است که در دولت دنبال می شود و باید اقدام فوری در این راستا انجام دهیم، گفت: این اقدام فوری از طریق بودجه های معمول امکان پذیر نیست و به عنوان هدیه این سفر به مردم خوزستان، قول می دهیم که یا از طریق صندوق توسعه ملی و یا از طریق فاینانس این موضوع را حل و فصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبل تو خالی روحانی برای حل مشکل فاضلاب خوزستان

طبل تو خالی روحانی برای حل مشکل فاضلاب خوزستان