مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-30بين الملل

رییس جمهور ارمنستان، در مسکو استعفای پاشینیان را خواستار شد


«آرمن سرکیسیان» رییس جمهور ارمنستان در دیدار با جامعه ارمنی های مهاجر در مسکو درباره قره باغ کوهستانی رایزنی کرد و خواستار استعفای کابینه ارمنستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس جمهور ارمنستان یک بار دیگر در انتقاد از توافق اخیر نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور با روسیه و جمهوری آذربایجان برای توقف جنگ بر سر قره باغ کوهستانی، خواستار استعفای پاشینیان و کابینه او شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی ، آرمن سرکیسیان رییس جمهور ارمنستان در ادامه تحرکاتش برای استعفای نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور به دنبال توافق او با روسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان درباره توقف جنگ بر سر منطقه قره باغ کوهستانی، این بار در جریان سفرش به مسکو، خواستار استعفای کابینه ارمنستان شد.

بر اساس اعلام دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری ارمنستان سرکیسیان شنبه هفته جاری برای انجام دیداری خصوصی با اعضای جامعه ارمنی های مهاجر به مسکو سفر کرد.

دفتر مطبوعات ریاست جمهوری ارمنستان همچنین گفته بود، سرکیسیان قرار است در خصوص آخرین تحولات ارمنستان و منطقه قره باغ کوهستانی در جریان این سفر به بحث و گفت وگو بپردازد.

بنا بر گزارش رسانه ها، سرکیسیان در دیدار با اعضای جامعه ارمنی های مهاجر در مسکو اعلام کرد، پاشینیان و کابینه ارمنستان باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ارمنستان، در مسکو استعفای پاشینیان را خواستار شد

رییس جمهور ارمنستان، در مسکو استعفای پاشینیان را خواستار شد