مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-30بين الملل

عباس امروز با سیسی دیدار می کند


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سفری رسمی وارد قاهره شد و قرار است طی آن با رییس جمهوری مصر دیدار و گفت وگو کرد.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سفری رسمی وارد قاهره شد و قرار است طی آن با رییس جمهوری مصر دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین عصر روز یکشنبه در سفری رسمی وارد قاهره شد.

وی به محض ورود به فرودگاه بین المللی قاهره مورد استقبال محمد سعفان، وزیر نیروی کار مصر، هیأتی از فرماندهی سرویس اطلاعات عمومی و دیاب اللوح، سفیر فلسطین در قاهره و نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب قرار گرفت.

دیاب اللوح خاطرنشان کرد، سفر رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به مصر نشانگر رایزنی و همکاری همیشگی و ادامه دار با عبدالفتاح السیسی، رییس جمهوری مصر در خصوص مسائل مختلفی در سطوح عربی، منطقه ای و بین المللی است.

وی در ادامه افزود، امروز (دوشنبه) محمود عباس و عبدالفتاح السیسی در چارچوب هماهنگی مشترک بین دو طرف با یکدیگر دیدار خواهند کرد و در حریان این دیدار به بررسی مقابله با چالش های پیش روی تلاش های ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق مسلم خود و دستیابی به حق تعیین سرنوشت و تشکیل کشور مستقل فلسطین دارای حاکمیت در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس امروز با سیسی دیدار می کند

عباس امروز با سیسی دیدار می کند