مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-30سياسي

آماده حمایت از بخش خصوصی فعال در راستای توسعه لرستان هستیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: آماده حمایت از بخش خصوصی فعال در راستای توسعه استان هستیم.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: آماده حمایت از بخش خصوصی فعال در راستای توسعه استان هستیم.

محمود ثمینی در حاشیه بازدید از بخش های الحاقی تازه احداث شده بیمارستان شفا خرم آباد که امروز دهم آذرماه صورت گرفت، ضمن تمجید از احداث بخش های تخصصی در بیمارستان شفا، اظهار کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در هر زمینه ای قابل تقدیر است اما وقتی این سرمایه گذاری در حوزه درمان و سلامت باشد، اهمیت بیشتری می یابد و عملکرد هیئت مدیره بیمارستان شفا در این خصوص قابل تقدیر است.

وی حمایت از سرمایه گذاران را وظیفه و رویکرد دولت برشمرد و افزود: بیمارستان شفا به عنوان بخش خصوصی توانمند با اقداماتی که انجام داده بخشی از وظیفه دولت در حوزه سلامت و درمان را سبک کرده است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش درمان اهمیت بسیار بالایی دارد چراکه در سلامت و درمان جامعه مؤثر بوده و واقعیت این است که هرچقدر در این حوزه از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شود جای کار وجود دارد.

ثمینی خاطرنشان کرد: دولت و به ویژه مدیریت ارشد استان نگاه ویژه ای به توان بخش خصوصی دارد و با علم به این که فعالیت این بخش منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده حمایت از بخش خصوصی فعال در راستای توسعه لرستان هستیم

آماده حمایت از بخش خصوصی فعال در راستای توسعه لرستان هستیم