مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-30اجتماعي

تعداد فوتی های آلودگی هوا در جهان چندین برابر فوتی های کرونا است


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت آلودگی هوا گفت: هر ساله در دنیا حدود 7 میلیون مرگ زودرس ناشی از آلودگی داریم این درحالیست که ویروس کرونا که این روزها تمام جهان را درگیر خود کرده تا امروز کمتر از یک و نیم میلیون فوتی داشته است.

- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت آلودگی هوا گفت: هر ساله در دنیا حدود 7 میلیون مرگ زودرس ناشی از آلودگی داریم این درحالیست که ویروس کرونا که این روزها تمام جهان را درگیر خود کرده تا امروز کمتر از یک و نیم میلیون فوتی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین شهیدزاده در رویداد کلیماتون تهران 2020 که روز گذشته به صورت مجازی برگزار شد و یکی از محورهای پنج گانه آن ارتقای کیفیت هوای تهران بود، اظهار کرد: اگر نحوه زیست شهری در تهران تغییر نکند، شاهد تغییرات سریع اقلیمی و گسترش روزافزون مسائل و مشکلات موجود خواهیم بود که افزایش دمای هوا در این کلانشهر از جمله آثار و تبعات آن برای سال ها و دهه های آینده است.

وی درباره دلایل عمده تسریع تغییرات اقلیمی در تهران تصریح کرد: افزایش گازهای گلخانه ای به دلیل ازدیاد استفاده از سوخت های فسیلی، تبدیل فضای سبز و باغات اطراف و داخل شهر به کاربری های صنعتی، مسکونی و اداری و تولید روزافزون گاز متان به علت دفن انبوه زبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد فوتی های آلودگی هوا در جهان چندین برابر فوتی های کرونا است

تعداد فوتی های آلودگی هوا در جهان چندین برابر فوتی های کرونا است