مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-30سياسي

آزادی 1000 زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیج حقوق دانان


مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان کشور از آزادی 1000 زندانی جرایم غیرعمد در کشور در قالب طرح آزادسازی زندانیان معسر در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری بسیج از بوشهر، سهراب انبارکی صبح امروز در نشست با جمعی از اعضای بسیج حقوقدانان استان بوشهر با تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور اظهار داشت: طرح آزادسازی زندانیان معسر در قالب رزمایش کمک های مؤمنانه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مسؤول بسیج حقوقدانان کشور گفت: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال روز میلاد امام زمان (عج) مبنی بر انجام کمک های مؤمنانه، بسته های معیشتی خیلی خوبی در این قالب جمع آوری و توزیع شد اما در مراحل بعد تصمیم گرفتیم به جای توزیع بسته معیشتی بین خانواده های معسر و زندانی، اقدامی انجام دهیم که خود زندانی از بند آزاد شده و برای معیشت خانواده اش تلاش کند.

این مقام مسؤول افزود: بر همین اساس تفاهم نامه ای بین سازمان بسیج حقوقدانان و سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در راستای اجرای این طرح منعقد شد که پس از آن ما شاهد تحول خیلی خوبی در کشور بودیم به طوری که تاکنون براین اساس 1000 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سراسر کشور آزاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 1000 زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیج حقوق دانان

آزادی 1000 زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیج حقوق دانان