مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-30اجتماعي

فرسوده بودن ناوگان راهداری زمستانی کرمانشاه/ مسئولان استانی توجه کنند


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: استاندارد راهداری زمستان استان کمتر از 30 درصد است، باید در فاصله 40 تا 50 کیلومتری یک اکیپ کامل زمستانی مستقر باشد که ما در فاصله 160 کیلومتری این اکیپ را با ناوگانی فرسوده که جوابگوی نیاز امروز نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزایر فارس از کرمانشاه، فریبرز کریمی امروز درجمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است.

وی به حضور 44 اکیپ در راهداخانه های ثابت و سیار استان، ادامه داد: در سه شهرستان، بارش برف و برف روبی انجام شده  و در 11 شهرستان استان بارش باران را داشته ایم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مجموع نیروهای راهدار آماده باش و مستقر در راهدارخانه های سطح استان و درگیر برف روبی طی بارندگی های روزهای گذشته را  75 نفر اعلام کرد و گفت: مجموع ماشین آلات درگیر  21 دستگاه بودند که 160 کیلومتر برف روبی و  در 10 مقطع ریزش برداری انجام شد.

وی اشاره به فرسودگی و سن بالای ناوگان راهداری داشت و افزود: استاندارد راهداری زمستان استان کمتر از 30 درصد است باید در فاصله 40 تا 50 کیلومتری یک اکیپ کامل زمستانی مستقر باشد که ما در فاصله 160 کیلومتری این اکیپ را با نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسوده بودن ناوگان راهداری زمستانی کرمانشاه/ مسئولان استانی توجه کنند

فرسوده بودن ناوگان راهداری زمستانی کرمانشاه/ مسئولان استانی توجه کنند