مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-30اقتصادي

یک ملک دولتی دیگر در بورس فروخته شد


در راستای عرضه اموال و دارایی های غیرمنقول دولتی از طریق بورس کالا، روز گذشته زمینی به مساحت 3623 متر مربع متعلق به وزارت دفاع از طریق تالار شیشه ای به فروش رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماده 6 قانون عرضه تولید مسکن اعلام شده که اراضی مازاد در اختیار دستگاه های اجرایی باید برای تولید و عرضه مسکن استفاده شود و دولت باید برنامه ریزی های لازم را در این باره انجام دهد.

عرضه املاک دولتی از طریق بورس کالا برای اولین بار در 13 مردادماه امسال ­توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شد.

آن عرضه مربوط به یک ملک تجاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید پردیس بود که به قیمت یک میلیارد و 63 میلیون تومان با شرایط پرداخت 30 درصد به صورت نقدی و مابقی در اقساط 48 ماهه واگذار شد.

در آبان ماه نیز مسئولان بورس کالا اعلام کردند چند نهاد، املاک خود را در بورس کالا به فروش رساندند و تعداد زیادی نیز در نوبت عرضه هستند.

همچنین روز یکشنبه 9 آذرماه یک ملک وزارت دفاع واقع در شهرستان دماوند، دشت مشاء به مساحت 3623 متر مربع و با قیمت پیشنهادی 13 میلیارد تومان روی تابلوی بورس کالای ایران رفت که با قیمت پایه به فروش رسید.

بر اساس اطلاعیه بورس کالای ایران، تضمین متقاضیان خرید برای شرکت در حراج مبلغ 390 میلیون تومان (3 درصد قیمت پیشنهادی فروشنده) به صورت واریز وجه نقد یا تودیع ضمانت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ملک دولتی دیگر در بورس فروخته شد

یک ملک دولتی دیگر در بورس فروخته شد