مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-30اقتصادي

کاهش 48 درصدی ورود به گیلان/ فعال شدن 31 راهدارخانه در محورها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته 131 هزار و 751 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر 48 درصد کاهش ورودی را نشان می دهد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته 131 هزار و 751 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر 48 درصد کاهش ورودی را نشان می دهد.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع بارش های زمستانه در محورهای کوهستانی استان گیلان، اظهار کرد: 59 اکیپ راهداری همراه با بیش از 350 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین عملیا راهداری زمستانه را آغاز کردند.

وی با اشاره به عمر بالای ماشین آلات راهداری استان، افزود: انتظار داریم از امکانات بخش خصوصی به ویژه در عملیات های برفروبی و استفاده کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از مردم خواست همکاری لازم را با راهداران داشته باشند و تصریح کرد: در حال حاضر محورهای کوهستانی برف دارند و لذا رانندگان ترددهای غیر ضروری نکنند.

همچنین در صورت لزوم باید زنجیر چرخ و سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 48 درصدی ورود به گیلان/ فعال شدن 31 راهدارخانه در محورها

کاهش 48 درصدی ورود به گیلان/ فعال شدن 31 راهدارخانه در محورها