مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-30اقتصادي

ساخت کوره های حرارتی دستاورد دانش بنیان محققان کشور


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید تجهیزات حرارتی مانند کوره های حرارتی شدند، ضمن آنکه با حضور دانش آموختگان دانشگاهی در این مجموعه، - محققان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید تجهیزات حرارتی مانند کوره های حرارتی شدند، ضمن آنکه با حضور دانش آموختگان دانشگاهی در این مجموعه، خدمات فنی نیز به صنایع ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل گنجه، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به فعالیت فناوران این شرکت در دو حوزه طراحی و ساخت سیستم های تابشی پیشرفته مادون قرمز و بازرسی سازه های فلزی شامل جوش و بتن، گفت: این شرکت با مشارکت جمعی از دانش آموخته های در حوزه بازرسی های غیر مخرب از سازه های فلزی و قطعات صنعتی و نیز ساخت سامانه های پیشرفته حرارتی، طراحی، ساخت و ارائه خدمات در زمینه جوشکاری، اتصالات و فرآوری مواد در زمینه متالورژی پودر و نانو مواد فعال است.

وی مهم ترین هدف این شرکت فناور را ساخت کوره های حرارتی پیشرفته عنوان کرد و ادامه داد: فناوری ساخت این کوره ها بسیار پیشرفته است و نمونه مشابه داخلی از این محصول پیشرفته در کشور موجود نیست.

خوشبختانه توانستیم پس از کسب تاییدیه های علمی فاز تجاری سازی و توسعه محصولات تابشی حرارتی مادون قرمز مانند کوره های عملیات حرارتی سطحی، خشک کن رنگ خودرو، خشک کن میو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت کوره های حرارتی دستاورد دانش بنیان محققان کشور

ساخت کوره های حرارتی دستاورد دانش بنیان محققان کشور