مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:502020-11-30اقتصادي

ادارات قرچک تعطیل نیست/ فعالیت اداری بر اساس طرح جامع محدودیت ها


فرماندار قرچک با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان از حیث فراگیری و شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به مصوبه استانداری تهران، این شهرستان شامل تعطیلی سراسری نمی شود و ادارات تعطیل نیست.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان از حیث فراگیری و شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به مصوبه استانداری تهران، این شهرستان شامل تعطیلی سراسری نمی شود و ادارات تعطیل نیست.

بهمن خطیبی ظهر دوشنبه 10 آذرماه افزود: بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا ابلاغی اول آذرماه، فعالیت ادارات ضروری با دو سوم ظرفیت نیروی انسانی و سایر ادارات و ارگان ها با 50 درصد نیرو به فعالیت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه استانداری تهران، این شهرستان شامل تعطیلی سراسری نمی شود و ادارات تعطیل نیست.

فرماندار قرچک گفت: روابط عمومی های ادارات در هر زمینه ای باید منافع مردم شهرستان را مدنظر داشته و با مسئولیت اجتماعی خود در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا با تشکیل تیم اطلاع رسانی قوی و استفاده از ظرفیت های رسانه ای به ویژه فضای مجازی گام های اثربخش تری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات دولت ها ثمرات نظام است و هر دولتی نقاط قوت و ضعفی دارد که باید اقدامات مثبت را برای افزایش روحیه امید در جامعه به بهترین نحو منعکس کرد و با انتقاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات قرچک تعطیل نیست/ فعالیت اداری بر اساس طرح جامع محدودیت ها

ادارات قرچک تعطیل نیست/ فعالیت اداری بر اساس طرح جامع محدودیت ها