مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-30حوادث

شلیک پلیس فرار سارق خودرو را متوقف کرد


رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز خبر داد و گفت: سارق خودرو که توجهی به فرمان های پلیس، نمی کرد با شلیک پلیس، فرار وی متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: ساعت 9 شب دوم آذر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت به راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید مظنون می شوند.

وی افزود: با استعلام شماره پلاک خودرو پراید مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و دارای سابقه سرقت در همان روز از محدوده کلانتری 129 جامی است.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان پس از هماهنگی با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی به خودروی مسروقه نزدیک شده و به راننده آن دستور توقف می دهند، متهم بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت از محل متواری و با لایی کشی در بین خودرو های عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان شد.

این مقام پلیسی توضیح داد: سارق همچنان با سرعت بالا و انجام حرکات مخاطره آمیز به مسیر خود به سمت خیابان قزوین ادامه که افسر اکیپ برای هشدار و حفظ جان شهروندان چند تیرهوایی در فواصل زمانی و مکانی مختلف شلیک کرد.

سرهنگ یوسفوند بیان داشت: راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطار های داده شده با ترمز های ناگهانی و گرفتن و به روی خودرو گشت قصدایجاد تصادف و متوقف کردن خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک پلیس فرار سارق خودرو را متوقف کرد

شلیک پلیس فرار سارق خودرو را متوقف کرد