مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:552020-11-30سياسي

حل مشکل آبگرفتگی بندر امام خمینی(ره) خوزستان تا سه شنبه


حل مشکل آبگرفتگی بندر امام خمینی(ره) خوزستان تا سه شنبه فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: مشکل آبگرفتگی بندر امام خمینی(ره) از توابع این شهرستان، با اقدامات انجام شده تا صبح فردا سه شنبه برطرف می شود.

محسن بیرانوند دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:خوشبختانه با تلاش انجام شده، چند ساعت پیش راهی برای تخلیه آب موجود در شهر بندر امام خمینی(ره) پیدا شد که با نقب و ایجاد حفره موفق شدیم آب را به مسیری خارج از بندر هدایت کنیم.

وی گفت: هم اکنون سرعت خروج آب از مناطق مختلف شهری سربندر افزایش یافته و پیشبینی می شود تا آخر وقت امشب بخش عمده آب خارج و تا فردا صبح به صورت کامل تخلیه شود.

فرماندار ماهشهر اضافه کرد: در سه روز گذشته بیش از 170 میلیمتر در این شهرستان باران بارید که این حجم وسیع آب با توجه به بندری بودن منطقه و نیز زیرساخت های ضعیف دفع آبهای سطحی ، موجب شد آب وارد برخی منازل مردم شود.

بیرانوند افزود: تمامی ارگان های امداد رسان در این شهرستان از شروع بارندگی به طور شبانه روزی مشغول امداد رسانی بوده و از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

فرماندار ماهشهر پیش از این گفته بود: طبق برآورد اولیه 500 تا 600 واحد مسکونی در این شهرستان در بارندگی شدید روز یکشنبه دچار آبگرفتگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آبگرفتگی بندر امام خمینی(ره) خوزستان تا سه شنبه

حل مشکل آبگرفتگی بندر امام خمینی(ره) خوزستان تا سه شنبه