مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 21:152020-11-30ورزشي

ماجرای آبگرفتگی شدید خانه یک پیرزن به دلیل سیل و کمک زوج اینستاگرامی به آن


به دنبال بارندگی شدید در ایران، برخی استان های جنوبی کشور با سیل و آبگرفتگی مواجه شدند و در شبکه های اجتماعی تصاویری از آبگرفتگی منازل و اعتراض ساکنان برخی شهرهای جنوبی ایران منتشر شد.

در تاریخ رند تقویم 99 روزی که خیلی ها دنبال به اصطلاح لاکچری بازی بودند ، درفضای مجازی زوج معروف اینستاگرام با پخش ویدئوپیرزن خوزستانی ناراحتی و اندوه خود را ابراز کردند .

مهدی اویسی یا همان حاجی یکی ازعوامل مهم اینستاگرام که بیشتردر صفحه خود و همسرش دغدغه مردم را به نمایش میگذارد، امروز گریه های این مادر را تبدیل به بغضی کرد که بیشتر ملت ایران تحت تاثیر این موضوع قرارگرفتند.

اعتراض و گریه های سوزناک این پیرزن که خانه اش به دلیل سیل و آبگرفتگی شدید دچار خسارت فراوان شده باعث تألم و ناراحتی بسیاری از هموطنان شده است.

درحالی که آقای اویسی در پی پیدا کردن و کمک به این مادرخوزستانی است تاکنون هیچ کدام از افراد سلبریتی و هنرمند واکنشی به اتفاقات اخیر خوزستان نشان نداده اند.

همچنین درحالی که در فضای مجازی کمبود پیج هایی مانند صفحه اینستاگرام این زوج بشدت حس میشود، آقای حاجی و همسرش مشارکت بسیاری در جهت کمک رسانی به افراد بی بضاعت و نیازمند در طرق مختلف انجام میدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آبگرفتگی شدید خانه یک پیرزن به دلیل سیل و کمک زوج اینستاگرامی به آن

ماجرای آبگرفتگی شدید خانه یک پیرزن به دلیل سیل و کمک زوج اینستاگرامی به آن