مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-01سياسي

همکاری های گمرکی و ترانزیتی ایران و آذربایجان در آستارا بررسی شد


همکاری های گمرکی و ترانزیتی ایران و جمهوری آذربایجان با حضور مدیر کل گمرک آستارا و سفیر جمهوری آذربایجان در ایران بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست مشترک مدیر کل گمرک آستارا و سفیر جمهوری آذربایجان صبح سه شنبه با هدف رفع مشکلات و تقویت خدمات گمرکی و همکاری های ترانزیتی در مرز بین المللی آستارا برگزار شد.

مدیر کل گمرک آستارا در این نشست با اشاره به ظرفیت ها و مشکلات موجود در مسیرهای سه گانه تجاری، گمرک های دو کشور و ضرورت ارائه حد اکثری خدمات گمرکی بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: پتانسیل ها و ظرفیت های گمرکی موجود در سه حوزه زمینی، دریایی و راه آهن که بین دو کشور و به ویژه در مرز آستارا وجود دارد بسیار ممتاز و در توسعه همکاری های اقتصادی بین دو کشور اثر گذار است.

کریم رسولی با بیان اینکه مرزهای سه گانه تجاری شهر بندری آستارا فرصت طلایی برای تقویت روابط تجاری و همکاریهای گمرکی بین دو کشور است، افزود: با توان و پتانسیل های بالایی که در حوزه تجارت خارجی در مرز آستارا وجود دارد از دست دادن کوچک ترین فرصت در ارائه خدمات گمرکی ضایعه جبران ناپذیری به اقتصاد و اشتغال منطقه و این شهر مرزی وارد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های گمرکی و ترانزیتی ایران و آذربایجان در آستارا بررسی شد

همکاری های گمرکی و ترانزیتی ایران و آذربایجان در آستارا بررسی شد