مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-01سياسي

دشمن زبان زور و مقابله به مثل را می فهمد


ما همه تعهدات خود را انجام دادیم اما دشمن انجام نداد و آنان زبان زور و مقابله به مثل را می فهمند.

- رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما همه تعهدات خود را انجام دادیم اما دشمن انجام نداد و آنان زبان زور و مقابله به مثل را می فهمند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران ،گفت: در بخش عمده ای از این طرح دوفوریتی، تکالیفی در تشخیص، توسعه و افزایش سطح غنی سازی و همچنین انباشت و نگهداری آن در نظر گرفته شده و با توضیحاتی که کمالوندی در صحن علنی مجلس داد، مشخص شد که مجلس تکالیفی را در این طرح در نظر گرفته که کاملاً شدنی و قابل تحقق است.

وی با اشاره به گام های کاهش تعهدات برجامی، اظهار داشت: مطابق با گام های پنج گانه کاهش تعهدات برجامی، سطح غنی سازی ما از 3.

67 به 4.

2 درصد رسید درحالی که در طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آمده که سطح غنی سازی به بالای 20 درصد برسد چرا که با غنی سازی 4.

2 درصد، دشمن در لغو تحریم ها تجدیدنظر نمی کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: مخالفت نمایندگان با این طرح هم این بود که باید این طرح قوی تر باشد و کسی با اصل طرح مخالف نیست و همه معتقدند که باید مُشت محکم تری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن زبان زور و مقابله به مثل را می فهمد

دشمن زبان زور و مقابله به مثل را می فهمد