مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-01سياسي

ارائه تست سلامت و مستندات احراز شرایط سفر به جزایر هرمزگان ضروری است


مدیر اداره بنادر و دریا نوردی شهید باهنر گفت: تاییده تست سلامت وزارت بهداشت را لازمه صدور بلیط شناور و سفرب ومیان را منوط به احراز هویت، همچنین لازمه سفر غیربومیان به جزایر استان را احراز شرایط سفر عنوان کرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر اداره بنادر و دریا نوردی شهید باهنر گفت: تاییده تست سلامت وزارت بهداشت را لازمه صدور بلیط شناور و سفرب ومیان را منوط به احراز هویت، همچنین لازمه سفر غیربومیان به جزایر استان را احراز شرایط سفر عنوان کرد.

حمید رضا محمد حسینی تختی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ سیاست های جدید و اعمال محدودیت های رفت و آمدی در بنادر مرکز استان افزود: ارائه خدمات در مسیرهای سه گانه بندرشهید حقانی – قشم – هرمزهمه روزه از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات در ساعات یاد شده از بند شهید حقانی به جزیره قشم و بالعکس بشکل مستمر وبرای جزیره هرمزسه سفر برای رفت در ساعات (7، 13 و17 ) و برگشت از هرمز ساعت 8 صبح و14/30 بعدازظهر انجام می پذیرد.

مدیر اداره بنادر ودریا نوردی شهید باهنر با تاکید به اینکه سفر بومیان منطقه منوطه به انجام مراحل احراز هویت است، خاطرنشان کرد: لازمه سفر افراد غیربومی به جزایر استان احراز شرایط سفر( ارائه ماموریت اداری – انجام امور قضایی – اموردانشگاهی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تست سلامت و مستندات احراز شرایط سفر به جزایر هرمزگان ضروری است

ارائه تست سلامت و مستندات احراز شرایط سفر به جزایر هرمزگان ضروری است