مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-01اقتصادي

نوسازی بافت پیرامون حرم حضرت معصومه بدون اخراج ساکنان کلید خورد


مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از اعطای تسهیلات 140 میلیون تومانی نوسازی مسکن به ساکنان و مجاوران بافت پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه (س) به ازای هر واحدمسکونی خبر داد.

- مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از اعطای تسهیلات 140 میلیون تومانی نوسازی مسکن به ساکنان و مجاوران بافت پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه (س) به ازای هر واحدمسکونی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت بازآفرینی شهری ایران، حسن صبوری درباره اعطای تسهیلات ارزان قیمت ساخت مسکن به مجاوران و ساکنان بافت پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: یکی از مسائل و مشکلات که در اطراف حرم مطهر شکل گرفته است بحث بیرون رانده شدن ساکنان و مجاوران از اطراف حرم مطهر بوده است.

وی با بیان اینکه به واسطه این مشکل نابسامانی ها و ناکارآمدی های زیادی در بافت پیرامونی حرم مطهر رخ نمایی می کند، گفت: این مشکل در واقع به هویت تاریخی و معنوی حرم مطهر هم لطمه جدی وارد می کند و موجب کمرنگ شدن فرهنگ مجاورت در این بافت می شود.

صبوری با اشاره به اینکه محدوده 420 هکتاری بافت اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) به استناد طرح تفصیلی مصوب کمیسیون ماده پنج استان قم در نظر گرفته شده است، گفت: برای جلوگیری از رانده شدن ساکنان و مجاوران از اطراف حرم مطهر و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در اجرای سیاست های کلی نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی بافت پیرامون حرم حضرت معصومه بدون اخراج ساکنان کلید خورد

نوسازی بافت پیرامون حرم حضرت معصومه بدون اخراج ساکنان کلید خورد