مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-01سياسي

مشارکت داوطلبانه 1500 جوان کرمانی در فعالیت های ضد کرونایی


طی 9 ماه گذشته سمن های جوانان استان کرمان در راه اندازی 10 پویش ملی و استانی مشارکت داشته و بیش از یک هزار و 500 جوان با مشارکت داوطلبانه و فعال در این برنامه ها خدمت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد احمدی نژاد با اشاره به حضور جوانان از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری اظهار داشت: در این ایام بین 2 هزار و 700 خانوار کمتر برخوردار به طور متناوب مواد ضدعفونی و ماسک توسط سمن های جوانان در سطح استان توزیع شد.

رییس مجمع جوانان استان کرمان افزود: در رزمایش کمک مؤمنانه تعداد 4 هزار و 600 خانوار توسط سمن های جوانان شناسایی شد که طی چهار  مرحله به تمام خانوارهای شناسایی شده، بسته های معیشتی و حمایتی اعطا شد.

وی از توزیع بیش از 5 هزار ماسک در قالب حمایت های سمن های از مناطق حاشیه و کمتربرخوردار خبر داد و عنوان کرد: طی این مدت چندین پویش از جانب سمن های جوانان راه اندازی و حمایت شد.

احمدی نژاد گفت: همچنین در پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان کرمان، سمن های جوانان در ارائه خدمات آموزشی و حتی توزیع اقلام بهداشتی و ماسک به مردم بار دیگر خوش درخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت داوطلبانه 1500 جوان کرمانی در فعالیت های ضد کرونایی

مشارکت داوطلبانه 1500 جوان کرمانی در فعالیت های ضد کرونایی