مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-01اقتصادي

افزایش 7 درصدی پرونده های تخلف صنفی و خدماتی در زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در هشت ماهه امسال تعداد پرونده های ورودی تخلف صنف و خدمات 7 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در هشت ماهه امسال تعداد پرونده های ورودی تخلف صنف و خدمات 7 درصد افزایش داشته است.

مرتضی ممیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشت ماهه امسال 2685 فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که تعداد پرونده های تخلف صنفی و خدماتی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 7 درصد افزایش دارد.

وی افزود: جریمه این تعداد پرونده تخلف صنفی و خدماتی، بیش از 24 میلیارد تومان است و که بالطبع با افزایش تعداد ورودی پرونده ها، میزان جریمه ثبت شده نیز افزایش می یابد.

این مسئول با بیان اینکه در هشت ماهه امسال گران فروشی و صادر نکردن فاکتور فروش بیشترین تخلف اصناف استان به لحاظ فراوانی است، ادامه داد: در حال حاضر همه بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده باش هستند و پرونده های واصله، به سرعت بررسی و احکام آن صادر می شود.

ممیزی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی زنجان، با هرگونه گران فروشی و افزایش قیمت کالا مقابله کرده و با متخلفان برخورد می کند؛ ولی با توجه به گستردگی اصناف، از شهروندان تقاضا می شود در صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی پرونده های تخلف صنفی و خدماتی در زنجان

افزایش 7 درصدی پرونده های تخلف صنفی و خدماتی در زنجان