مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-01سياسي

گروه های جهادی دستگاه های خفته را بیدار کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: یکی از اصلی ترین کار گروه های جهادی بیدار کردن دستگاه های خفته و مطالبه گری صحیح از آنها است تا این دستگاه ها نیز برای حل مشکلات مردم حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام زهرایی در جلسه هماهنگی فعالیت گروه های جهادی در در شهر محمودآباد اظهار کرد: گروه های جهادی جلوه ای از حکومت مهدوی هستند.

وی افزود: ورود گروه های جهادی با تمام قدرت برای حل بخشی از مشکلات مردم کاری ارزشمند و قابل تقدیر است و نیاز است دستگاه ها در کنار این گروه های جهادی قرار بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: دستگاه های عریض و طویل در این کشور بسیار زیاد است تا جایی که تنها در حوزه فرهنگی بیش از 50 دستگاه فرهنگی داریم و این کار را سخت می کند.

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین کار گروه های جهادی بیدار کردن دستگاه های خفته و مطالبه گری صحیح از آنها است تا این دستگاه ها نیز برای حل مشکلات مردم حرکت کنند.

حجت الاسلام زهرایی ادامه داد: ایجاد روحیه مطالبه گری صحیح در سطح جامعه یکی از اصلی ترین راه های حل مشکلات مردم است و باید این رسالت به درستی انجام شود.

وی در پایان بیان کرد: استفاده ار تجارب گروه های جهادی یکی از نیازهای امروز است و از سویی باید ساختار مشخصی برای ساماندهی این گروه ها ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی دستگاه های خفته را بیدار کنند

گروه های جهادی دستگاه های خفته را بیدار کنند