مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-01سياسي

نگاهی متفاوت به گفت وگوی نصیری با احمدی نژاد


«احتمالا احسان نراقی هم 30 سال پیش وقتی لحن غضبناک مهدی نصیری را دیده بود به او توصیه کرده بود 30 سال بعد باز همان مصاحبه را بخواند و حالا برای آقای نصیری و شاید آقای احمدی نژاد همان 30 سال بعد باشد.

- احتمالا احسان نراقی هم 30 سال پیش وقتی لحن غضبناک مهدی نصیری را دیده بود به او توصیه کرده بود 30 سال بعد باز همان مصاحبه را بخواند و حالا برای آقای نصیری و شاید آقای احمدی نژاد همان 30 سال بعد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: گفت وگوی اخیر مهدی نصیری، سردبیر پیشین روزنامه کیهان و صاحب نظریه عصر حیرت با محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری پیشین ایران، که در فضای مجازی انتشار یافته از جنبه های مختلف قابل بررسی و ارزیابی است.

آقای احمدی نژاد البته همان است که بود و در واقع از سال 90 به این طرف شاهدیم نه آن اصولگرایی که اصولگرایان برکشیدند و به امام زمان نسبت دادند و از بام تا شام در تریبون ها می ستودند و قرار بود پرونده هسته ای را ببندد و عدالت را جاری کند.

آقای نصیری هم با چهره ای که چندی است از او می شناسیم و اهل مدارا و تحمل شده و دریافته تحقق آرمان های او به آن سادگی ها که تصور می کرده نیست و واقع گرا شده و حالا از ستایش مهندس بازرگان هم ابایی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی متفاوت به گفت وگوی نصیری با احمدی نژاد

نگاهی متفاوت به گفت وگوی نصیری با احمدی نژاد