مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-01سياسي

ضرورت آشکارسازی ابعاد ترور شهید «فخری زاده» توسط دستگاه های امنیتی


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان و اساتید این دانشگاه در محکومیت ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای کشورمان بیانیه ای صادر کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، انجمن اسلامی دانشجویان دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان و اساتید این دانشگاه در محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند.

بار دیگر دستان پلید دشمنان قسم خورده ملت ایران از آستین جنایتکاران تروریست صهیونیست بیرون آمد و دانشمند هسته ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده را به شهادت رساندند.

سرزمین مقدس ایران به نام و خاستگاه دانشمندانی همچون احمدی روشن ها و فخری زاده ها مزین است که جهادشان موجب اقتدار، عزت و سربلندی انقلاب اسلامی شده است.

این اقدام ناجوانمردانه و ددمنشانه بار دیگر چهره و هدف واقعی دشمنان انقلاب را به ملت شریف ایران نشان داد، هدفی که غیر از استعمار و ممانعت از پیشرفت علمی کشور نیست تا در نهایت موجب تضعیف اسلام و انقلاب در جامعه جهانی شود.

جمهوری اسلامی جهت خنثی سازی این نیت های خبیثانه صهیونیسم جهانی در اقدامی فوری و قاطع باید بازرسی آژانس انرژی اتمی از صنایع مهم هسته ای کشور را ممنوع کرده و در تصمیمی عاجل غنی سازی 20 درصد را آغاز نماید و بدون مسامحه با افرادی که نسبت به غرب تعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آشکارسازی ابعاد ترور شهید «فخری زاده» توسط دستگاه های امنیتی

ضرورت آشکارسازی ابعاد ترور شهید «فخری زاده» توسط دستگاه های امنیتی