مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-01حوادث

خبر جدیدی از کوهنورد اصفهانی گمشده در دماوند نیست


رییس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: با وجود گشت زنی های زیادی که در منطقه انجام شده تاکنون هیچ خبر تازه ای از کوهنورد اصفهانی گمشده در دماوند به دست نیامده است.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: با وجود گشت زنی های زیادی که در منطقه انجام شده تاکنون هیچ خبر تازه ای از کوهنورد اصفهانی گمشده در دماوند به دست نیامده است.

دوشنبه هفته گذشته (سوم آذر ماه) یک کوهنورد جوان (تقریبا 27 ساله) اهل استان اصفهان با یکی از دوستانش اقدام صعود به قله دماوند کرد.

این کوهنورد همراه با دوستش به منطقه جنوبی دماوند وارد شده و دوست این کوهنورد اصفهانی او را تا گوسفندسرا همراهی کرد و پس از آن، این کوهنورد به صورت انفرادی اقدام به ادامه مسیر تا رسیدن به بارگاه سوم می کند.

اما پس از دو روز که از برگشت او خبری نشد، تیم های امداد و نجات به منطقه رفته و از روز پنج شنبه گروه های نجات مستقر شدند.

متاسفانه تیم های امداد و نجات در روز پنج شنبه هیچ اثری از این کوهنورد پیدا نکردند و تنها جای پای او را در قسمتی از مسیر می یابند، اما به دلیل بارش برف زیاد اثر جای پا از یک جایی به بعد قطع می شود.

مهدی نصر اصفهانی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت گروه هایی که به منطقه اعزام شده اند، اظهار کرد: به غیر از اطلاعات قبلی که داریم و بر روی خروجی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر جدیدی از کوهنورد اصفهانی گمشده در دماوند نیست

خبر جدیدی از کوهنورد اصفهانی گمشده در دماوند نیست