مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-01اقتصادي

چاه های دیزلی کردستان برقدار می شوند/وجود بیش از 9500 چاه دیزلی در کردستان


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: چاه های کشاورزی دیزلی کردستان برقدار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عرفان مومن پور امروز در جلسه سامانه استعلامات دوسویه آب و برق کردستان که به منظور اجرای  پروژه هوشمندسازی خدمات تخصصی بخش آب و همسو شدن شرکت آب منطقه ای کردستان با شرکت توزیع نیروی برق کردستان برگزار شد، اظهار کرد: تعاملات این دو شرکت در راستای  پروژه هوشمندسازی خدمات تخصصی بخش آب – توسعه سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و امور مشترکین (ساماب) نقش مهمی در کنترل و مدیریت مصرف بهینه آبهای زیرزمینی ایفا می کند.

وی با تاکید بر اهمیت تعاملات بین دستگاهی در استان افزود: امور مربوط به چاه ها و تلمبه های برقی و استعلامات دوسویه آب و برق باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به استعلامات دوسویه آب و برق اعلام کرد: این استعلامات شامل امکان برآورد میزان برداشت آب چاههای برقی، انطباق با مندرجات پروانه بهره برداری و تغییر تعرفه برق مصرفی درصورت اضافه برداشت به منظور اصلاح الگوی مصرف آب و انرژی است.

  معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان با اشاره به اینکه بیش از 9 هزار و 500 حلقه چاه دیزلی در استان کردستان وجود دارد، عنوان کرد: بیش از چهار هزار چاه کشاورزی استان برقدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه های دیزلی کردستان برقدار می شوند/وجود بیش از 9500 چاه دیزلی در کردستان

چاه های دیزلی کردستان برقدار می شوند/وجود بیش از 9500 چاه دیزلی در کردستان