مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-01اجتماعي

تهیه مقاله علمی، مجازات آلوده کنندگان محیط زیست قزوین


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: مسئولین چهار بیمارستان آلاینده محیط زیست در قزوین به دلیل عدم رعایت دقیق قوانین و مقررات بی خطر سازی و دفع اصولی پسماند عفونی به یکسال قرار تعلیق و مجازات تکمیلی محکوم شدند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: مسئولین چهار بیمارستان آلاینده محیط زیست در قزوین به دلیل عدم رعایت دقیق قوانین و مقررات بی خطر سازی و دفع اصولی پسماند عفونی به یکسال قرار تعلیق و مجازات تکمیلی محکوم شدند.

حسن عباس نژاد ضمن تایید خبر فوق، اظهار کرد: چهار بیمارستان فعال در قزوین علی رغم اخطاریه های متعدد کتبی و تذکرات حضوری مبنی بر رفع آلایندگی و مدیریت پسماند عفونی طبق ضوابط و مقررات نسبت به مسائل محیط زیست بی تفاوت و به فعالیت خود ادامه می دادند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، وی با توجه به شیوع کرونا ادامه داد: تولید و مدیریت غلط پسماند عفونی فعال و ایجاد آلودگی در شرایط بحرانی کشور به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا را فراهم و اعتراض متعدد و مکرر شاکیان را موجب شده بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: اداره حفاظت محیط زیست قزوین بر حسب وظیفه و رسالت کاری خود و در دفاع از حقوق عامه مردم نسبت طرح دعوی در حوزه قضایی قزوین اقدام و نهایتا منجر به صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه مقاله علمی، مجازات آلوده کنندگان محیط زیست قزوین

تهیه مقاله علمی، مجازات آلوده کنندگان محیط زیست قزوین