مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-01سياسي

حل مسأله کودکان کار به عزم جهانی نیازمند است


معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست مشترک یونیسف، UCLG و متروپلیس به اقدامات پایتخت ایران برای کودکان مهاجر در دوران کرونا اشاره کرد.

- معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست مشترک یونیسف، UCLG و متروپلیس به اقدامات پایتخت ایران برای کودکان مهاجر در دوران کرونا اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جوادی یگانه که به نمایندگی از شهرداری تهران برای شرکت در نشست مجازی مشترک یونیسف، UCLG و متروپلیس با عنوان شهرها می شنوند دعوت شده بود، گفت: کودکان به عنوان یکی از اصلی ترین گروه های هدفِ اغلبِ فعالیت های اجتماعی، در برنامه ریزی های مدیریت اجتماعی شهر جایگاه مشخص و تعریف شده ای داشتند و دارند.

اکنون نزدیک به سه دهه از پیوستن ایران به کنوانسیون حقوق کودک می گذرد و حدود یک دهه است که تهران طرح شهر دوستدار کودک را پذیرفته است.

جوادی یگانه ادامه داد: شهرداری ظرفیت های محلی خود را بیش از پیش بر تشکیل کارگروه های آموزشی در سطح محلات و تولید و توزیع محصولات آموزشی و نوشتاری و دیداری و شنیداری در راستای ارتقای آگاهیهای عمومی شهروندان در مورد حقوق و تکالیف شهروندی و زمینه سازی برای تحقق چشم انداز طرح تهران؛ شهر دوستدار کودک متمرکز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسأله کودکان کار به عزم جهانی نیازمند است

حل مسأله کودکان کار به عزم جهانی نیازمند است