مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-01سياسي

دریادار خانزادی: نیروی دریایی ارتش در حوزه جهاد خودکفایی پیشگام است


فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه «نیروی دریایی ارتش در حوزه جهاد خودکفایی پیشگام بوده است» اظهار کرد: تمامی قطعات گلوگاهی توسط شرکت های دانش بنیان ساخته و تامین شده است.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در حوزه جهاد خودکفایی پیشگام بوده است اظهار کرد: تمامی قطعات گلوگاهی توسط شرکت های دانش بنیان ساخته و تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش(نداجا) در آیین رونمایی نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی و صنعتی نیروی دریایی ارتش که عصر امروز در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: حرکت جهادی از سال 1362 با فرمان مقام معظم رهبری در مجموعه نیروهای مسلح آغاز شد و از آن روز تاکنون حرکت بالنده ای برای رفع گلوگاه ها و دستاوردهای دفاعی شاهدیم که پیشرفت های زیادی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در حوزه جهاد خودکفایی پیشگام بوده است، افزود: نیروی دریایی در تمامی عرصه ها حرکت جهادی را آغاز کرده و اوج این بالندگی را در سال 88 با حضور مقام معظم رهبری و الحاق ناوشکن جماران تجربه کردیم.

فرمانده نداجا تاکید کرد: مجموعه جهاد خودکفایی نیروی دریایی از سال 62 تاکنون به طور پیوسته نمونه های مختلفی از محصولات جهادی برای رفع گلوگاه های فناورانه و آمادگی رزمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار خانزادی: نیروی دریایی ارتش در حوزه جهاد خودکفایی پیشگام است

دریادار خانزادی: نیروی دریایی ارتش در حوزه جهاد خودکفایی پیشگام است