مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 14:202020-12-01پزشكي

اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور 2880 سفیر سلامت در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تمامی فرایند و زیرساخت ها برای اجرای طرح در استان آماده شده است، گفت: این طرح با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری در نشست هماهنگی اجرای طرح محله محور سپهبد شهید سلیمانی، اظهار داشت: طرح مهم و بزرگ محله محور با نام سردار سپهبد شهید حاج، قطع زنجیره شیوع آن و اجرای دستورالعمل بهداشتی در استان عملیاتی می شود .

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تمامی فرایند و زیرساخت ها برای اجرای طرح در استان آماده شده است، گفت: این طرح با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، سپاه فتح استان و همکاری فرمانداران و توسط 2 هزار و 880 نیروی بسیجی و جمعی از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی استان به زودی در استان آغاز  خواهد شد.

کلانتری ابراز داشت: طرح شهید سلیمانی با هفت راهبرد و در قالب 739 تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی در همه مناطق استان فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: برای اجرای کامل و دقیق این طرح استان به 70 منطقه تقسیم بندی شده است.

کلانتری با اشاره به اینکه کار شناسایی گروه های با ضریب آسیب پذیری بالاتر بیماری کرونا در استان آغاز شده است، افزود: حفاظت از گروه های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای، اجرای طرح هدفمند محدودیت های هوشمند، تقویت فرایند درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور 2880 سفیر سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور 2880 سفیر سلامت در کهگیلویه و بویراحمد