مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 14:302020-12-01اقتصادي

بازارچه «پسابندر» کلید رونق اقتصاد و توسعه امنیت/ فرصتی طلایی در سواحل مکران


بازارچه مرزی «پسابندر» شهرستان دشتیاری به عنوان تنها بازارچه آبی سیستان و بلوچستان یک فرصت طلایی برای اقتصاد کشور است که نیازمند سرمایه گذاری و توسعه پایدار است.

- بازارچه مرزی پسابندر شهرستان دشتیاری به عنوان تنها بازارچه آبی سیستان و بلوچستان یک فرصت طلایی برای اقتصاد کشور است که نیازمند سرمایه گذاری و توسعه پایدار است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: جنوب شرق ایران منطقه ای طلایی از نظر ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی و صنعتی است و یکی از مزیت های آن وجود دریا به عنوان یک جایگاه مبادلاتی و سکوی پرتابی به آینده ای درخشان و مثال زدنی به شمار می رود که در توسعه و گسترش کشور تأثیر به سزایی دارد.

سواحل مکران و بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران در جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت استراتژیک و حیرت انگیز خود، کشورهای همسایه، خاورمیانه و آسیایی را که در عرصه اقتصاد جهانی قدم گذاشتند را وادار کرده است تا با استفاده از فرصت معافیت این منطقه از تحریم آمریکا، گام هایشان را محکم تر و تندتر برای سرمایه گذاری بردارند.

چین، هند، عمان و افغانستان ازجمله کشورهایی هستند که برای توسعه اقتصادی و تجاری خود در عرصه جهانی، بندر چابهار را به عنوان نردبان ترقی خود انتخاب کرده اند و راه موفقیت خود را سرمایه گذاری و مبادله در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه «پسابندر» کلید رونق اقتصاد و توسعه امنیت/ فرصتی طلایی در سواحل مکران

بازارچه «پسابندر» کلید رونق اقتصاد و توسعه امنیت/ فرصتی طلایی در سواحل مکران