مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 16:252020-12-01سياسي

انتظار همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در ساخت باب المهدی(عج)


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست تا در ساخت باب المهدی(عج) یکی از درب های حرم امام حسن عکسری در سامرا همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سردار حسن حکمتیان رییس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد و در خصوص آخرین وضعیت این ستاد و نحوه و چگونگی و مکان ساخت باب المهدی(عج) یکی از درب های حرم امام حسن عسکری در شهر سامرا که وظیفه ساخت آن بر عهده استان کهگیلویه و بویراحمد است گزارشی ارائه کرد.

در این دیدار آیت الله حسینی با اشاره به وظیفه و رسالت سنگین ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد و با قدردانی از اقدام سردار حکمتیان جهت راه اندازی نمایندگی ستاد در شهرها و بخش های مختلف استان ظرف مدت کوتاه اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی 100 درصد شیعه است که انتظار می رود در حوزه عتبات عالیات همکاری مردم و مسوولان و تعامل آن ها جهت ارتقای رتبه استان بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوشبختانه عنایت ائمه معصومین بوده که وظیفه ساخت باب المهدی (عج) در شهر سامرا بر عهده استان کهگیلویه و بویراحمد گذاشته شده است افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد عاشق اهل بیت هستند و اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در ساخت باب المهدی(عج)

انتظار همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در ساخت باب المهدی(عج)