مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 04:302020-12-02بين الملل

سودانی ها از ولی عهد ابوظبی به دیوان کیفری بین المللی شکایت می کنند


مشاور حقوقی پرونده هشتاد جوان سودانی که شرکت اماراتی بلک شیلد از آنها سوء استفاده کرده و به جنگ در لیبی فرستاده بود، گفت که قرار است از 10 مقام و درراس آن ولی عهد ابوظبی به دیوان کیفری بین المللی شکایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عمر العبید مشاور حقوقی سودانی های قربانی فریبکاری شرکت موسوم به بلک شیلد امارات، روز سه شنبه از آغاز مقدمات طرح پرونده های قضایی منطقه ای و بین المللی علیه 10 شخصیت اماراتی، سودانی و لیبیایی به اتهام قاچاق انسان خبر داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، العبید طی نشستی خبری در خارطوم گفت: ما دیدبان حقوق بشر که مقر آن در نیویورک است در جریان فریبکاری شرکت بلک شیلد امارات  قرار دادیم.

تماس هایی هم از کمیته کارشناسان سازمان ملل درباره اوضاع لیبی دریافت کردیم و آنها به ما وعده دادند که در گزارش ژانویه خودبه این قضیه خواهند پرداخت.

وی افزود: متهمان این پرونده 10 شخصیت اماراتی، سودانی و لیبیایی هستند که برجسته ترین آنها، محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی، خلیفه حفتر فرمانده تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی و افسرانی از این سه کشور و صاحبان شرکت بلک شیلد امارات و یک آژانس مسافرتی در سودان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودانی ها از ولی عهد ابوظبی به دیوان کیفری بین المللی شکایت می کنند

سودانی ها از ولی عهد ابوظبی به دیوان کیفری بین المللی شکایت می کنند