مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-02اقتصادي

به کارگیری علم داده به منظور پیاده سازی طرح برق امید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران یادآورشد: مناسب ترین شیوه برای شناسایی و تفکیک مشترکین دائم از غیردائم پردازش داده های مصرفی مشترکین با استفاده از توانمندی و قابلیت های محققین دانشگاهی و متخصص علم داده است.

- به کارگیری علم "داده" به منظور پیاده سازی طرح برق امید ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران یادآورشد: مناسب ترین شیوه برای شناسایی و تفکیک مشترکین دائم از غیردائم پردازش داده های مصرفی مشترکین با استفاده از توانمندی و قابلیت های محققین دانشگاهی و متخصص علم داده است.

کیوان فرح زاد گفت: مهم ترین چالش این شرکت در اجرای برق امید، شناسایی تعداد پرشمار و قابل توجه مشترکین فصلی و غیر دائم بوده است.

وی افزود: ازآنجاکه برآوردهای کارشناسی اولیه حاکی از غیر دائم بودن قریب نیمی از مشترکین خانگی این شرکت بوده است، از این رو کارگروه برق امید در شرکت تشکیل و مهم ترین اولویت این کارگروه شناسایی این دسته از مشترکین بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ادامه داد: در این راستا در گام اول پیشنهاد شد با استفاده از اطلاعات فردی ثبت شده در سیستم جامع مشترکین (کدملی -تلفن همراه و غیره ) این تفکیک صورت گیرد که با توجه به تغییرات زیاد در واگذاری انشعاب وعدم تغییر نام و مشخصات انشعاب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری علم داده به منظور پیاده سازی طرح برق امید

به کارگیری علم داده به منظور پیاده سازی طرح برق امید