مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-02سياسي

هنوز برای ادامه تعطیلی در البرز تصمیمی ابلاغ نشده است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت: محدودیت ها و تعطیلی دو هفته ای تا روز شنبه ادامه دارد و در صورت  تصمیم گیری جدید از سوی مراجع ذیربط، - ایسنا/البرز سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت: محدودیت ها و تعطیلی دو هفته ای تا روز شنبه ادامه دارد و در صورت  تصمیم گیری جدید از سوی مراجع ذیربط، تغییر وضعیت از هفته آتی خواهد بود.

علیرضا سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تصمیم ستاد کرونا برای اعمال محدودیت های هفته آینده اظهار کرد: هنوز در خصوص وضعیت کرونایی استان و تغییر شرایط محدودیت ها، ابلاغ جدیدی نرسیده و همچنان در وضعیت قبلی قرمز قرار داریم .

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به محدودیت های دوهفته ای کرونایی، اظهار کرد: تغییر وضعیت استان البرز باید از سوی وزارتخانه ابلاغ شود که تا کنون ابلاغ جدیدی از سوی مراجع رسمی نرسیده است.

این مقام مسئول افزود: به نظر می رسد تغییراتی در وضعیت کرونایی استان خواهیم داشت اما در خصوص جزییات آن و اینکه تغییر وضعیت در کدام شهرستان ها اعمال می شود، منتظر ابلاغ از سوی مراجع رسمی هستیم.

سلیمانی یادآور شد: محدودیت ها و تعطیلی دو هفته ای تا روز شنبه ادامه دارد و در صورت تصمیم گیری جدید از سوی مراجع ذیربط، تغییر وضعیت از هفته آتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز برای ادامه تعطیلی در البرز تصمیمی ابلاغ نشده است

هنوز برای ادامه تعطیلی در البرز تصمیمی ابلاغ نشده است