مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-02اقتصادي

استقبال جهانی از خرمای پیارم


خرمای پیارم به علت خشک و قابل نگهداری بودن به مدت طولانی، طرفداران زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد و مرغوب ترین خرمای جهان است.

- رییس هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی حاجی آبادگفت: امسال هم عرضه و فروش خرمای پیارم با اقبال بازارهای جهان مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرج شریفی روز چهارشنبه دراین زمینه افزود: فروش خرمای پیارم موجب شده تا در چرخه صادراتی این کشور شاهد رونق بیشتری باشیم و در بازارهای ایرانی نیز تنوع و گوناگونی بسیاری از انواع خرماها را شاهد هستیم که پیارم نمونه ی پرفروش خرماهاست که اغلب به بازارهای خارجی صادر می شود.

وی ادامه داد: این خرمای مشتری پسند بیشتر از طریق اینترنتی به فروش می رسد که این امر موجب شده تا بازرگانان و تاجران ایرانی بتوانند این محصول را مستقیم از تولید کننده، تهیه و با قیمت بسیار مناسب تری به فروش برسانند.

رییس هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی حاجی آباداظهار داشت: در ابتدای مهرماه 99هر کیلوگرم خرمای پیارم ممتاز با 40 درصد افزایش با قیمت مصوب 850 هزار ریال و خرمای ممتاز درجه یک پیارم نیز 700 هزار ریال تعیین شده است.

شریفی تصریح کرد: خرمای پیارم عمده در استان هرمزگان تولید شده و به علت بازار پسندی بسیار خوبی که دارد، اغلب به کشورهای خارجی صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال جهانی از خرمای پیارم

استقبال جهانی از خرمای پیارم