مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-02بين الملل

ابر آروان بازه زمانی حمایت از استارت آپ ها را یک سال افزایش داد


ابر آروان که تا پیش از این در یک سال نخست فعالیت استارت آپ ها به آن ها خدمات زیرساختی رایگان اعطا می کرد، با توجه به کرونا و آسیب پذیری کسب وکارها این بازه ی زمانی را به دو سال افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، در این سرویس دهی، استارت آپ هایی که از سمت شتاب دهنده ها به ابر آروان معرفی می شوند، می توانند براساس تفاهم نامه ی امضا شده با ابر آروان تا یک سال آینده با 50 تا 100 درصد تخفیف از همه یا یکی از محصولات شبکه ی توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری و خدمات ویدئو و پخش زنده استفاده کنند.

ابر آروان هم چنین تفاهم نامه هایی با سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی ریاست جمهوری امضا کرده است و به تیم های نوآفرین تسهیلات رایگان و ویژه ارائه می دهد.

توانمندسازی یکی از پنج ارزش کلیدی آروان است و همان طور که روزگاری ابر آروان هم یک استارت آپ نوپا بود و با کمک دیگران به نقطه ی امروز رسید، امروز تلاش می کند به سهم خود به تقویت اکوسیستم فناوری ایران کمک کند.

از ابتدای سال تاکنون بیش از 150 استارت آپ توانتسند در قالب این طرح های حمایتی از خدمات ابر آروان به رایگان یا با تخفیف بالا استفاده کنند.

امیدواریم این همراهی، به استارت آپ ها کمک کند تا به جای دغدغه و هزینه های زیرساختی، در این وضعیت دشوار، بیش تر بر توسعه ی محصول و بازارشان متمرکز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابر آروان بازه زمانی حمایت از استارت آپ ها را یک سال افزایش داد

ابر آروان بازه زمانی حمایت از استارت آپ ها را یک سال افزایش داد