مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-02اجتماعي

محوطه سازی بقعه امامزاده کمال الدین (ع) رامجین به پایان رسید


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ گفت: زیباسازی و محوطه سازی یک هزار مترمربع از کل مساحت بقعه امامزاده کمال الدین (ع) رامجین به پایان رسید.

- رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ گفت: زیباسازی و محوطه سازی یک هزار مترمربع از کل مساحت بقعه امامزاده کمال الدین (ع) رامجین به پایان رسید.

حجت الاسلام محسن سراغی در گفت وگو با ، مردم بتوانند به زیارت این امامزاده عظیم الشأن بروند، عنوان کرد: هزینه محوطه سازی و سنگ فرش بقعه متبرکه امامزاده کمال الدین (ع) با اعتباری بیش از 150 میلیون تومان از محل کمک های خیرین بقعه ساز تأمین شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه همچنین در یک سال اخیر ضریح مطهر این امامزاده جلیل القدر نصب شد، تصریح کرد: ترمیم، بازسازی و رنگ آمیزی گنبد بقعه امامزاده انجام شد و دو گلدسته آن نصب شد.

وی با اشاره به اینکه برای کاشی کاری و گچ بری فضای داخلی بقعه امامزاده از معماران و هنرمندان بومی شهرستان ساوجبلاغ استفاده کردیم، گفت: هزینه ضریح، گنبد و گلدسته بقعه امامزاده کمال الدین (ع) در حدود 250 میلیون تومان از محل کمک های خیرین بقعه ساز تأمین شد.

سراغی در پایان متذکر شد: امامزاده کمال الدین (ع) و امامزاده شعیب الدین (ع) دو برادر از نوادگان امام موسی کاظم (ع) هستند که با دو بقعه مختلف با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوطه سازی بقعه امامزاده کمال الدین (ع) رامجین به پایان رسید

محوطه سازی بقعه امامزاده کمال الدین (ع) رامجین به پایان رسید