مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-02سياسي

مرور چشم انداز هنرصنعت جهانی زیلو در گفت ‎و گو با خبرگان


رویداد گفت وگو با موضوع «هنر زیلو: دیروز، امروز، فردا» از سری رویدادهای «دست‎های جهانی» به مناسبت دومین سالروز آغاز طرح توسعه خوشه زیلو در یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد رویداد گفت وگو با موضوع هنر زیلو: دیروز، امروز، فردا از سری رویدادهای دست‎های جهانی به مناسبت دومین سالروز آغاز طرح توسعه خوشه زیلو در یزد برگزار شد.

محمدرضا دهقانی عامل توسعه خوشه زیلوی میبد در این نشست مجازی که در بستر آنلاین صفحه خوشه زیلو در اینستاگرام برگزار شد، اظهار کرد: پنجم آذرماه 97 شهر میبد به عنوان شهرجهانی زیلو ثبت و چند روز پس از این رویداد، خوشه توسعه زیلو در این شهر به همت شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با عاملیت جهاددانشگاهی استان یزد، فعالیت خود را آغاز کرد و خوشبختانه شاهد تحولات خوبی در این این هنرصنعت تاکنون بوده ایم.

وی افزود: این نشست به منظور بررسی وضعیت امروز و ترسیم آینده این هنرصنعت و مرور چشم انداز آن با حضور کارشناسان و خبرگان این حوزه برگزار شده است.

دهقانی با اشاره به برخی دستارودهای ایجاد شده از سوی خوشه طی این مدت، از جمله اتفاقات خوب در این حوزه، به شکل گیری نهادی در خوشه برای دفاع از مسائل زیلوبافان تحت عنوان انجمن صنفی زیلوبافان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور چشم انداز هنرصنعت جهانی زیلو در گفت ‎و گو با خبرگان

مرور چشم انداز هنرصنعت جهانی زیلو در گفت ‎و گو با خبرگان