مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-02فرهنگي

ناشنوایی که می شنید!


مرتضی حاتمی؛از انتشار کتاب جدیدش برای کودکان و نوجوانان با عنوان «ناشنوایی که می شنید!» توسط نشر باشور خبر داد.

- ایسنا/ایلام مرتضی حاتمی؛از انتشار کتاب جدیدش برای کودکان و نوجوانان با عنوان ناشنوایی که می شنید! توسط نشر باشور خبر داد.

مرتضی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ناشنوایی که می شنید! عنوان تازه ترین کتاب من است که درباره کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه (معلول) است که همزمان با 13 آذر روز جهانی معلولان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون توجه زیادی به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه (معلول)در تولید آثار ادبی نشده است، گفت: کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه، از ادبیات مختص به خود بی بهره اند و تا کنون اقدامات کمّی و کیفی مناسبی در این راستا صورت نگرفته است.

این نویسنده و روزنامه نگار ادبی تصریح کرد: انعکاس معلولیت در ادبیات کودکان و نوجوانان، توجه، دقت و اقدامات مناسب و مؤثری می ‍طلبد و تنها تعداد معدودی از نویسندگان و شاعران به این مقوله پرداخته و آثاری را منتشر کرده اند که صرف نظر از نفس ارزشمند کار،کمیّت آماری در این خصوص دغدغه آفرین است.

حاتمی به به ضرورت بهره گیری از دانش تجربی کارشناسان خبره در این راستا در جهت تقویت علمی آثار برای کودکان معلول، تاکید کرد و گفت: ضروری است مولفانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشنوایی که می شنید!

ناشنوایی که می شنید!