مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-02بين الملل

وزیر سابق اردنی: روابط ترکیه و اسراییل هیچگاه متوقف نشده است


پس از انتشار اخباری مبنی بر روابط امنیتی تل آویو و آنکارا، وزیر سابق تبلیغات و رسانه اردن گفت که روابط دو طرف هیچگاه متوقف نشده و همیشه هماهنگی های سیاسی و امنیتی میان آنها برقرار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صالح القلاب وزیر سابق تبلیغات و رسانه اردن در گفت و گو با شبکه العربیه به روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی پرداخت.

روز گذشته، روزنامه صهیونیستی یسراییل هیوم به نقل از وبگاه خبری-تحلیلی المانیتور گزارش داد، هاکان فیدان رییس دستگاه اطلاعات ترکیه گفت وگوهایی با مقام های صهیونیستی انجام داده است.

وزیر پیشین تبلیغات اردن در واکنش به این اخبار گفت که دو طرف از سال ها پیش با یکدیگر روابط دیپلماتیک داشته اند و میان آنها تبادل سفیر صورت می گرفته است.

صالح القلاب افزود که همزمان با تبادل سفیر میان دو طرف، هماهنگی های امنیتی، سیاسی و هر نوع هماهنگی دیگری میان آن برقرار بوده است.

القلاب همچنین با اشاره به سفارتخانه های دو طرف گفت که روابط تل آویو و آنکارا متوقف نشده است و تا امروز ادامه دارد و افزود پس هیچ چیزی جدیدی در این روابط رخ نداده است .

یسراییل هیوم روز گذشته از تماس های محرمانه آنکارا و تل آویو برای بهبود روابط دوجانبه خبر داده بود و در عین حال نوشته بود که این تماس ها با ابتکار ترکیه آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر سابق اردنی: روابط ترکیه و اسراییل هیچگاه متوقف نشده است

وزیر سابق اردنی: روابط ترکیه و اسراییل هیچگاه متوقف نشده است