مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-02سياسي

ضرورت احداث صنایع تبدیلی انجیر در معمولان / تکمیل دیوار ساحلی از مطالبات مردم است


نبود صنایع تبدیلی و سردخانه مهم ترین دغدغه تولیدکنندگان انجیر در این شهر است و احداث این واحدها برای منطقه ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام حسن رضایی در جلسه شورای اداری معمولان، اظهارداشت: منطقه زیودار به عنوان قطب انجیر سیاه کشور سالانه 24 هزار تن انجیر تولید می کنند، اما با وجود پیشرفت علم و صنعت در دنیا، باغ داران این منطقه که حدود 60 سال است به این حرفه مشغول هستند، هم چنان به صورت سنتی به کار خود می پردازند.

وی به مشکلات انجیرکاران منطقه زیودار اشاره کرد و افزود: نبود صنایع تبدیلی، تکمیلی ،سردخانه و کارخانه بسته بندی و هم چنین عدم صادرات  انجیر به علت تازه خوری و ماندگاری ازعمده مشکلات تولید کنندگان می باشد.

امام جمعه معمولان بر لزوم احداث صنایع تبدیلی و کاهش خام فروشی محصولات تاکید کرد و گفت: بخش معمولان پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی به ویژه انجیر دارد که مسئولان می توانند با برنامه ریزی و اولویت بندی فرصت های اشتغال زایی بالقوه در زیودار را به فعلیت تبدیل کنند که با این کار زمینه اشتغال زایی در شهرستان فراهم می شود.

وی، ترور دانشمند هسته ای را محکوم کرد و اظهار داشت :شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهیدمحسن فخری زاده ،نشان داد که نباید درمقابل چنگ ودندان دشمن مدارا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث صنایع تبدیلی انجیر در معمولان / تکمیل دیوار ساحلی از مطالبات مردم است

ضرورت احداث صنایع تبدیلی انجیر در معمولان / تکمیل دیوار ساحلی از مطالبات مردم است